czwartek, 23 lutego 2017

1. "Dziewczyna z pociągu" Paula Hawkins.

Jaka jest moja opinia o książce?
Musiałam się dłużej zastanowić nad tym pytaniem. 
Początek książki - trudno było mi przebrnąć przez monotonię fabuły 
i sposób pisania.

Zaparłam się jednak, bo przecież to bestseller - muszę zobaczyć, 
czemu nim został? 
Czytałam, więc dalej i nawet nie wiem, kiedy się wciągnęłam? 
Choć może nie zaskoczyła mnie zakończenie książki, bo od pewnego momentu zaczęłam coś podejrzewać, to książkę uważam za dobrą, wartą przeczytania. 
Na raz.

To nie będzie pozycja, do której będę wracać co jakiś czas. 
Nie uważam bynajmniej, żeby był to czas stracony. 
Musiałam przeczytać, bo przymierzam się teraz do obejrzenia filmu. 
Czy będzie warto? To już będzie czas na inną recenzję :) 
 
Ps. Dla wszystkich, którzy tak, jak ja mają na początku problem z przebrnięciem  -
 nie zniechęcajcie się :)



Wydawca: Świat Książki 2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz